Kisah Malam Pertama

Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang sahabat, Mohd Jamil.

"Wah, gila juga! Ternyata memang betul la Mil," ujar Amat.

"Kebiasaan yang selalu kita buat ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin!" Cerita Amat lagi bersungguh-sungguh.

"Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" Si Mohd Jamil bertanya pula ingin tahu.

"Camnie. Kau kan tau masa bujang aku memang suka melanggan perempuan."

"Ha'ah... Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah. Nak taubat lepas kahwin."



"Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam."

"Ye ke? Apa yang kau dah buat?"

"Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan hubungan, dalam keadaan mamai, dengan tak sengaja aku bagi duit RM100 pada isteri aku!"

"Wah, biar betul kau ni??!!!" Mohd. Jamil terperanjat.

"Bukan aku sengaja! Dah benda nak jadi, nak buat camne..." Jawab Amat dengan muka mencuka.

"Habis, isteri kau marah ke?"

"Itulah masalahnya..." Amat menjawab.




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Cerita belum tamat! KLIK DI SINI untuk mengetahui kesudahan cerita!







Pakej Web Jualan





No comments: