AF5 : Tumpasnya 2 'Bintang'

Adoiiiii, macam berjanji pulak! Aizat 'gugur' pada konsert ke-7 (28-05-2007) tup-tup Dafi 'Jambu' lak 'cucuk angin' follow Si Aizat time konsert ke-8 (05-05-2007) aritu. Ish33x!!! Hebat yeak penangan bila jari menjadi juri! Ahaks!

Seperti yang KORANG & Aku tau, Aizat-Dafi merupakan student faberet dalam AF5 ni. Mereka-mereka yang minat pada Aizat kagum dengan bakat yang dia ada dan ditambah pula dengan persembahan konsisten sepanjang minggu. Pengkritik tetap ngan jemputan pun banyak bagi puji-pujian Raihan pada Aizat ni ooo.

Untuk Dafi 'Jambu', biase la. Ramai orang vote sebab dia 'jambu'. Itu kata depa la. Tapi pada Aku Dafi ni ada talent. Cuma gigih dia tak macam Aizat. Sebab tu graf performance dia kadang-kadang mencanak! Kadang-kadang kena hentam. Lebih-lebih lagi ngan Kak Ogy kita. Sekali beliau bukak mulut, makan dalam ooo... Ahaks! Itu Aku rase la...

Dengar-dengar cerita dorang berdua ni mempunyai supporter yang hebat! Dalam-dalam ramai penyokong tu, kecundang gak yea tak. Kira cuma menang sorak jer la. Ahaks!

Tapi takpe. Mudah-mudahan ada AFUNDI MASUK. Boleh la kot-kot tengok antara dua orang faberet student ni beraksi kat konsert final pada 19-05-2007 nanti kan.

Tapi kalo takde la AFUNDI MASUK, untuk post kali nie, Aku himpunkan video clip persembahan Aizat-Dafi dari first sampai ler dorang 'gugur'. Ahaks! Mudah-mudahan untuk die hard fan Aizat-Dafi terubat kerinduan dierang yea. Huhuhuhuhuhuhu.





Aizat

Konsert Minggu Pertama - Pangeran Cinta






Konsert Minggu Kedua - Basket Case






Konsert Minggu Ketiga - Warisan






Konsert Minggu Keempat - La Camisa Negra






Konsert Minggu Kelima - Itu Kamu






Konsert Minggu Keenam - Perpisahan






Konsert Minggu Ketujuh - Ada






Sebelum KORANG layan video clip Dafi, ape kate kita imbas jap persembahan 'Muslimah Rock' yang sorang nih.



Heliza-Kesal



Info : Persembahan 'Rock Suci' (kalimah ni Loloq yang bagi tau!) Heliza ini berlangsung semasa Konsert Minggu Ke-8 (05-05-2007)





Dafi


Konsert Minggu Pertama - Uptown Girl






Konsert Minggu Kedua - Pecinta Wanita





Konsert Minggu Ketiga - Aku Tanpa Cintamu







Konsert Minggu Keempat - Zikir Kasih





Konsert Minggu Kelima - Bibir Mesra Jiwa Parah






Konsert Minggu Keenam - Qing Fei De Yi






Konsert Minggu Ketujuh - Joget Angan Tak Sudah






Konsert Minggu Kelapan - It's Gonna Be Me







Konsert Ke-9 bakal berlansung pada 12-05-2007. Cam biase la time standard. Konsert ni merupakan konsert terakhir sebelum Konsert Final yang Aku denga-denga akan pada 19-05-2007 kat Stadium Putra Bukit Jalil. Student mana yang turun final, kita tungguuuu..... Ahaks!

Takde nyer Aizat ngan Dafi, (kalo AFUNDI MASUK tarak la) membuatkan kita semua tertanya-tanya siapa la gamak nyer yea yang jadi juara. Personally Aku nak tengok wanita plak jadi JUARA!

No comments: