AF5 : Dafi vs Aizat

Pertama-tama sekali, Aku bukanlah fanatik Akademi Fantasia ataupun nick name nya AF ni kan. Cuma pale hotak Aku rasa nak marapu pasal AF, so Aku postlah pasal AF. Lagipun ini blog Aku. Suka hati abah Aku lakan nak post apa yea tak? Ahaks!

Hari ni bila Aku baca-baca kat akhbar online, bz body dorang cite pasal penyokong Aizat ngan Dafi 'beperang' kat dalam Dewan Sivik malam minggu aritu. Nak baca pasal isu penyokong-penyokong fanatik ni, plzzz KLIK DI SINI.

Pada Aku, Dafi ke Aizat ke, Aku peduli hape. Kalau dorang jadi juara pun, bukan Aku dapat share! Aku tetap Aku. Tetap menunggang moto Kriss yang semakin uzur! Ahaks!

Yang tertanya-tanya siapa lagi best, Aizat atau Dafi. Dafi atau Aizat. Aku perturunkan sedutan video persembahan dorang pada Konsert AF minggu ke-6 (21-04-2007) aritu. Enjoy!!!



Dafi - Qing Fei De Yi





Aizat - Perpisahan








Dah tengokkan? So saper lagi power? Aizat atau Dafi? Dafi atau Aizat?




Kata Izalsyah, "Dafi ke, Aizat ke.....Handphone Aku tetap top-up sendiri!" Aaaaahakhsssss!




No comments: